جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار
نوشته شده در یک شنبه 20 مهر 1393
بازدید : 736
نویسنده : حسین و محمدکاظم

 

 

دیشب جاتون خالی داشتم یه لواشک ترش وخوشمزه میخوردم

 

انداختمش تو رب انار اینقد ملچ ملوچ کردم

 

یه تیکه ترشش رفت لای دندونم خیلی ترش بود

 

بعدش یه آلوچه ترش نمک زدم شور شد خیلی ملس و خوشمزه شد

 

مدیونید اگه فکر کنید خواستم دهنتونو آب بندازم … خخخخ

 

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

زنگ خونه رو دیشب ساعت 3 زدن…

 

برداشتم میگم : کیه؟

 

یکی بلند داد زد : حااااااااااااامد پهلااااااااااااانه

 

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

 

به مامیم میگم : شام چی داریم؟

 

میگه : آنچه گذشت

 

میگم :غذای جدیده؟

 

میگه : عارع

 

میگم : خو حالا چیا داره توش، واسه سلامتی خوبه؟

 

میگه : هرچی تو این هفته پختمو کوفت نکردی قاطی کردم

 

دو تا تخم مرغم زدم و مث کتلت سرخش کردم!

 

اگه اینم کوفت نکنی فردا شب پس از سالها داریم

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

 

پسرک توی تاکسی یِ شکلات درآورد و خورد

 

و بعد یکی دیگه پشت بندش یکی دیگه مردی که کنارش نشسته بود گفت :

 

این همه شکلات برای دندونات مضره

 

پسرک جواب داد :

 

بابا بزرگم 135 سال عمر کرد ، مرد گفت : با شکلات ؟

 

پسرک گفت : نه !

 

بابا بزرگم فقط سرش تو کار خودش بود نه دیگران

 

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

شناگره بین هشت نفر هشتم شده بعد مربیه می گه فراتر از انتظار ما ظاهر شد
فک کنم انتظار داشته یارو غرق شه

 

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»


بهتر خدایا اجر کارهای بدم راباریال وپاداش کارهای نیکم رابادلار محاسبه فرما...

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

دیدید بچه های 2-3 ساله این دوره وقتی میخوان برن مسافرت.صندلی عقب تشک و بالشت واسشون باید بذاری.تبلت داشته باشن که بازی کنن،مانیتور پشت
صندلی باشه تا کارتون مورد علاقه شون رو ببینن...
اونوقت ما که میخواستیم بریم مسافرت بلیط اتوبوس که برامون نمی خریدن هیچی جلوی پاشون یا تو راهروی اتوبوس می خوابوندنمون هرکی هم رد میشد یه
لگد بهمون می زد .

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

عاقا ما یه معلم شیمی داریم. سرکلاس یه سوال می پرسه بعد میگه ببینم کدومتون جواب میدین.
حالا تا ما میام جواب بدیم داد میزنه هیچکی هیچی نگه خودم می خوام جوابشو بدم...
بنده خدا کم داره تو رو خدا برای شفای هر چی مریضه دعا کنید... اینم بزارید تو لیست دعا هاتون
:))))))))))))))))))

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

به دوستم گفتم برو بالا نردبون چراغو ببند گفت:بچرخونمش؟ گفتم: پ ن پ تو نگهشدار من نردبونو میچرخونم

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

من از وقتی سریال رهایی رو دیدم دیگه با اتوبوس جایی نمیرم ^_^

با ماشین شخصی میرم!

همینو میخواستین؟!

میخواستین آلودگی هوارو بیشتر کنین؟!

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

ظرفیت از پشت تکمیل است لطفا از جلو خنجر بزنید

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

یکی از سوالات متداول سر امتحان املا:
سر ِ هم بنویسیم یا جداااااااااا ؟؟؟؟
در این حد بچه درس خون بودیماااااا.
یادمون بخیر هییییییی

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

گاهی اوقات یه غلطی میکنیم که بعدش هر غلطی میکنیم نمیتونیم هیچ غلطی بکنیم جمله سنگینی بود دوساعت هوا خوری

««««« جوک ها و لطیفه های جالب و خنده دار »»»»»

این روزا وقتی میرم بازار حس میکنم امریکایی ام . چون هیچ غلطی نمیکنم





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: